reklama

Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna

ICELAND.PL :: Islandia - strona główna portalu

ZANIM COŚ NAPISZESZ PRZECZYTAJ REGULAMIN  
JEŚLI KTOŚ CIĘ OBRAŻA LUB ŁAMIE REGULAMIN, NIE DAJ SIĘ SPROWOKOWAĆ, NAPISZ DO ADMINA!

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 

Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   

Znaleziono 39 wyników
Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Wyprowadzka z Islandii
Navijka

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 16973

PostForum: Pozostałe tematy   Wysłany: 14 Maj 2008, 19:35   Temat: Wyprowadzka z Islandii
Witam!
A ja mam takie pytanko...czy z owego funduszu emerytalnego mozna jakos wyciagnac te skladki.
Cos mi sie o uszy obilo ze kiedys sie dalo....

Dzieki jesli ktos ma jakies info na tem temat, e ...
  Temat: Cło za sprzęt komputerowy (np. laptop)
Navijka

Odpowiedzi: 38
Wyświetleń: 56668

PostForum: Życie na Islandii   Wysłany: 8 Cze 2007, 21:24   Temat: Cło za sprzęt komputerowy (np. laptop)
he he czego to przy odprawie nie wymysla Twisted Evil

lecac w lutym z Polski na Islandie mnie rowniez spotkalo kilka niespodzianek

po pierwsze ow smieszny przepis ze nie mozna miec w bagazu podre ...
  Temat: Poród na Islandii
Navijka

Odpowiedzi: 6313
Wyświetleń: 2883120

PostForum: Życie na Islandii   Wysłany: 16 Kwi 2007, 16:38   Temat: Poród na Islandii
http://www.oslo.polemb.net/ w zakladce Ambasada jest link Kontakt - tam sa wszystkie potrzebne namiary...

Jak to??To tylko w marcu dyzur konsularny w Reykjaviku i juz koniec??
(sorki ze z innej pa ...
  Temat: ile kosztuje prawo jazdy ???
Navijka

Odpowiedzi: 108
Wyświetleń: 134869

PostForum: Życie na Islandii   Wysłany: 31 Mar 2007, 8:17   Temat: ile kosztuje prawo jazdy ???
NIe wiem jak to daleko ale prosze o namiary Very Happy bo chodzi mi bardziej o kogos kto pomoze (kto sie na tym zna) niz o tlumacza z ahus.
  Temat: ile kosztuje prawo jazdy ???
Navijka

Odpowiedzi: 108
Wyświetleń: 134869

PostForum: Życie na Islandii   Wysłany: 30 Mar 2007, 22:15   Temat: ile kosztuje prawo jazdy ???
Ale ja jestem w Reykajviku i potzrbuje tlumacza tylko na egzamin wszytsko inne mam juz za soba.
  Temat: ile kosztuje prawo jazdy ???
Navijka

Odpowiedzi: 108
Wyświetleń: 134869

PostForum: Życie na Islandii   Wysłany: 30 Mar 2007, 21:29   Temat: ile kosztuje prawo jazdy ???
Wlasnie....poszukuje namiarow na tlumacza....takiego na egzamin pisemny z reszta sobie poradze.

Prosze o kontakt na priv
Z gory dzieki!!!
  Temat: Rezerwacja Lotu
Navijka

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 55204

PostForum: Turystyka   Wysłany: 29 Mar 2007, 20:35   Temat: Rezerwacja Lotu
www.dohop.pl wyszukiwarka polaczen lotniczych na calym swiecie po polsku wszystkie opcje razem z cenami
  Temat: Poród na Islandii
Navijka

Odpowiedzi: 6313
Wyświetleń: 2883120

PostForum: Życie na Islandii   Wysłany: 29 Mar 2007, 19:58   Temat: Poród na Islandii
Hej Dziewczyny!!!
JA wprawdzie nie jestem jeszcze mama i jeszcze duzo przede mna zanim do tego dojdzie...

W kazdym badz razie powodzenia w nocy Exclamation
Trzymam kciuki spoko
  Temat: Farmaceuta szuka pracy
Navijka

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 12820

PostForum: Jak wygląda praca na Islandii   Wysłany: 28 Lis 2006, 17:47   Temat: Farmaceuta szuka pracy
Jest tutaj taka firma Actavis ktora produkuje leki i jesli maja zapotrzebowanie na ludzi mysle ze przyjeliby cie do pracy bez problemu ale niestety ISLANDZKI W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM bo przeciez sklad ...
  Temat: Wymowienie z pracy
Navijka

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 23792

PostForum: Jak wygląda praca na Islandii   Wysłany: 28 Lis 2006, 17:43   Temat: Wymowienie z pracy
Zalezy to rowniez od rodzaju umowy o prace ktora podpisalas.
Jesli umowa jest na czas okreslony to okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiac, jesli zas jest to umowa na czas nieokreslony to 3 miesiace.
...
  Temat: BONUSY SWIATECZNE!!!
Navijka

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 22248

PostForum: Jak wygląda praca na Islandii   Wysłany: 25 Lis 2006, 8:32   Temat: BONUSY SWIATECZNE!!!
Witam!

Czy ktos posiada informacje na temat bonusow swiatecznych?
Glownie chodzi mi o te ktore sa wyszczegolnione na stronach zwiazkow zawodowych (np.Efling).

Wiem ze w poszczegolnych firmach s ...
  Temat: Edukacja polskich dzieci w Reykjaviku......
Navijka

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 77724

PostForum: Edukacja   Wysłany: 20 Paź 2006, 15:24   Temat: Edukacja polskich dzieci w Reykjaviku......
Witam Exclamation
Mam jedna dobra rade: skoro Twoj maz jest na miejscu niech wybierze sie do urzedu i zlozy wasze papiery o przyznanie numeru kennitala, poniewaz tak dokladnie nie wiadomo ile sie czeka.Nie ...
  Temat: jak przewiezc komputer
Navijka

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń: 25145

PostForum: Jak wygląda praca na Islandii   Wysłany: 20 Paź 2006, 15:14   Temat: jak przewiezc komputer
Witam!

Nie wyobrazam sobie jak hcesz wiezc taka wielka skrzynie Question

Z laptopem nie ma problemu.
Jedyne co przyszlo mi na mysl to powyciagac podzespoly a obudowe wyslac paczka razem z jakimis c ...
  Temat: SZUKAM PRACY - OGŁOSZENIA I PYTANIA FORUMOWICZÓW
Navijka

Odpowiedzi: 1246
Wyświetleń: 888274

PostForum: Jak wygląda praca na Islandii   Wysłany: 11 Paź 2006, 15:19   Temat: SZUKAM PRACY - OGŁOSZENIA I PYTANIA FORUMOWICZÓW
Nie wiem czy sie nie powtarzam, ale UWAGA Exclamation

www.vinna.is

To portal dla poszukujacych pracy, w ktorym mozna zamiescic rowniez swoje cv.

Strona jest doastepna w jezyku POLSKIM.

Pozdrawia ...
  Temat: PODRÓŻ Samolotem
Navijka

Odpowiedzi: 67
Wyświetleń: 95380

PostForum: Pozostałe tematy   Wysłany: 2 Paź 2006, 11:02   Temat: PODRÓŻ Samolotem
Jesli lecicie w 2 osoby to zdaje sie ze jest dopuszczalne 20 kg na glowe.

Poogladaj dokladnie swoj bilet lotniczy bo gdzies tam w srodku malymi literkami ta informacja powinna byc.

Ja raz dalam ...
  Temat: Kursy zawodowe
Navijka

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 11410

PostForum: Edukacja   Wysłany: 21 Wrz 2006, 10:49   Temat: Kursy zawodowe
Witam Exclamation
Na samym poczatku napisze ze przeszukiwalam forum (moze zbyt pobieznie, a moze temat nigdy nie byl poruszany) i nie znalazlam interesujacej mnie informacji.

Chodzi mi o to czy ktos z wa ...
  Temat: Jakie są zarobki (płaca) na Islandii?
Navijka

Odpowiedzi: 605
Wyświetleń: 593552

PostForum: Jak wygląda praca na Islandii   Wysłany: 3 Wrz 2006, 5:00   Temat: Jakie są zarobki (płaca) na Islandii?
No tak...Pieknie...Koncza ci sie argumenty icelandofil?

Jestes zalosny.

Wstyd mi za Ciebie i za obraz rodakow jaki mozna wywnioskowac na Twoim przykladzie.

WSTYD WSTYD WSTYD


O jakze niew ...
  Temat: Jakie są zarobki (płaca) na Islandii?
Navijka

Odpowiedzi: 605
Wyświetleń: 593552

PostForum: Jak wygląda praca na Islandii   Wysłany: 2 Wrz 2006, 8:15   Temat: Jakie są zarobki (płaca) na Islandii?
Po pierwsze nie zwrot tylko ulga, lub znizka w podatku.

Po drugie nie 22 tys. tylko 29 z groszami.

Po trzecie nie 120 tys pensji podstawowej, bo taka jest w placowkach panstwowych na najnizszych ...
  Temat: Praca przy budowaniu łodzi
Navijka

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 6579

PostForum: Jak wygląda praca na Islandii   Wysłany: 31 Sie 2006, 10:43   Temat: Praca przy budowaniu łodzi
Smrod swoja droga...ale pomysl jak dziala na organizm wdychanie tych chemikaliow.

Sa to chyba najbardziej szkodliwe warunki pracy jakie widzialam tu na Islandii. I nie myslcie ze jest jakis dodatek ...
  Temat: Praca przy budowaniu łodzi
Navijka

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 6579

PostForum: Jak wygląda praca na Islandii   Wysłany: 30 Sie 2006, 17:12   Temat: Praca przy budowaniu łodzi
Witam!
Posiadam pewne informacje gdyz moj znajomy pracowal w takiej firmie.

Praca prawdopodobnie polega na wyklejaniu form lodzi warstwami waty szklanej i utwardzaniu jej rtoznymi specyfikami az d ...
 
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  



SIGN PETITION FOR TRAVELLING WITH PETS ON ICELAND!
Kuchnia Azjatycka: chińska, tajska, indyjska, japońska, wietnamska itd.
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron