reklama

Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna

ICELAND.PL :: Islandia - strona główna portalu

ZANIM COŚ NAPISZESZ PRZECZYTAJ REGULAMIN  
JEŚLI KTOŚ CIĘ OBRAŻA LUB ŁAMIE REGULAMIN, NIE DAJ SIĘ SPROWOKOWAĆ, NAPISZ DO ADMINA!

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 

Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   

Znaleziono 7 wyników
Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Praca w obiektywie
katherine

Odpowiedzi: 361
Wyświetleń: 369549

PostForum: Jak wygląda praca na Islandii   Wysłany: 5 Wrz 2006, 22:25   Temat: Praca w obiektywie
Ale niesamowite zdjecia!!!! Zdecydowanie wam nie zazdroszcze takiej ciezkiej pracy przy rybach, pewnie dlatego ze jestem wegetarianka:))))
Szkoda tylko ze lowi sie ryby:((((((i to takie duze:((
  Temat: Poszukuje drobnych monet islandzkich
katherine

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 11804

PostForum: Islandofilska giełda   Wysłany: 5 Wrz 2006, 11:02   Temat: Poszukuje drobnych monet islandzkich
Chcialabym jakies dwie lub jedna mala drobna monete islandzka do zrobienia wisiorka. Czy ktos podeslal by mi? Bardzo prosze:)
K.
  Temat: Islandofilu - kim naprawdę jesteś?
katherine

Odpowiedzi: 209
Wyświetleń: 251635

PostForum: Różności dla Islandofilów   Wysłany: 4 Wrz 2006, 20:41   Temat: Islandofilu - kim naprawdę jesteś?
Dawno mnie tutaj nie bylo z Wami, pozdrawiam wszystkich i przy okazji dziekuje tym osobom ktorzy przyslali mi piekne fotki dla projektu, aczkolwiek musze przyznac ze troszke za malo ich mialam do zrea ...
  Temat: W jaki sposób uczycie się islandzkiego?
katherine

Odpowiedzi: 131
Wyświetleń: 186217

PostForum: Język   Wysłany: 29 Lip 2004, 16:37   Temat: W jaki sposób uczycie się islandzkiego?
ja po prostu ucze sie z ksiazki Colloqial Icelandic Daisy L. Neimann sa do tego kasety (ktorych nie slucham bo uwzgledniam tylko cd)
poza tym od wrzesnia ide na kurs islandzkiego, wiec mysle ze moze ...
  Temat: Kino
katherine

Odpowiedzi: 117
Wyświetleń: 155442

PostForum: Kultura   Wysłany: 29 Lip 2004, 16:15   Temat: Kino
Nie bylo mnie na forum milion lat...
Qortes jak mam wyslac ci tlumaczenie o ktore prosiles wczesniej?
chyba powinnam skopiowac je z ksiazki i wyslac ci je mailem.
Film " Noi albinoi" widzilam i p ...
  Temat: Kino
katherine

Odpowiedzi: 117
Wyświetleń: 155442

PostForum: Kultura   Wysłany: 12 Maj 2004, 16:46   Temat: Kino
Kurcze.. strasznie mnie ciekawi co spiewa gosc na samym poczatku.. strasznie przejmujacy ten jego wystep. Czy ktos z naszych "Islandczykow" bylby tak dobry i po obejrzeniu trailera po krotce przedstaw ...
  Temat: Koncert Sigur Rós w Polsce
katherine

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 29984

PostForum: Kultura   Wysłany: 25 Mar 2004, 11:33   Temat: Koncert Sigur Rós w Polsce
Myslalam ze znajde tu informacje o koncercie Sigur Ros...czy ktos tak naprawde wie cokolwiek o tym koncercie???
 
Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  



SIGN PETITION FOR TRAVELLING WITH PETS ON ICELAND!
Kuchnia Azjatycka: chińska, tajska, indyjska, japońska, wietnamska itd.
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron