reklama

Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna

ICELAND.PL :: Islandia - strona główna portalu

ZANIM COŚ NAPISZESZ PRZECZYTAJ REGULAMIN  
JEŚLI KTOŚ CIĘ OBRAŻA LUB ŁAMIE REGULAMIN, NIE DAJ SIĘ SPROWOKOWAĆ, NAPISZ DO ADMINA!

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 

Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   

Znaleziono 27 wyników
Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Byc moze przyjedzie tutaj WIELKA LEGIA
ramzes

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 35934

PostForum: Newsy   Wysłany: 28 Cze 2006, 8:48   Temat: Byc moze przyjedzie tutaj WIELKA LEGIA
będę kibicował Hafnarfjordurowi
  Temat: Bilet do Reykjaviku - odsprzedam
ramzes

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 20345

PostForum: Islandofilska giełda   Wysłany: 17 Cze 2006, 12:45   Temat: Bilet do Reykjaviku - odsprzedam
ramzes przecież wyraźnie napisałem ze cena wynosi 99 Z OPŁATAMI LOTNISKOWYMI

faktycznie nie dodalem oplat lotniskowych
  Temat: Bilet do Reykjaviku - odsprzedam
ramzes

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 20345

PostForum: Islandofilska giełda   Wysłany: 16 Cze 2006, 13:34   Temat: Bilet do Reykjaviku - odsprzedam
dzis na 22.06 65 euro, i bardzo tanio dzis mozna kupic bilety powrotne za 65 euro, a z rey do kopenhagi to za 55 euro, dane z rana
  Temat: Ciekawostki o Wyspach Owczych
ramzes

Odpowiedzi: 54
Wyświetleń: 53306

PostForum: Off-topic   Wysłany: 15 Maj 2006, 11:05   Temat: Ciekawostki o Wyspach Owczych
14 maja we Wronkach Polska-Wyspy Owcze , mecz towarzyski w piłce noznej Very Happy

4:0 dla Polski
  Temat: czat
ramzes

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 21899

PostForum: ICELAND.PL & Forum   Wysłany: 13 Maj 2006, 14:22   Temat: czat
nie no to bedzie 20 w Polsce, to juz nikogo niebedzie w domach
  Temat: Praca w obiektywie
ramzes

Odpowiedzi: 361
Wyświetleń: 374477

PostForum: Jak wygląda praca na Islandii   Wysłany: 11 Maj 2006, 6:14   Temat: Praca w obiektywie
i następny z serii...
http://img135.imageshack.us/img135/4411/widoczek20rv.jpg

coz to tam leci w gorze? spodek Very Happy
  Temat: Nasze zloty
ramzes

Odpowiedzi: 46
Wyświetleń: 51172

PostForum: Różności dla Islandofilów   Wysłany: 7 Maj 2006, 20:25   Temat: Nasze zloty
czy planowany jest jakis zlot w najblizszym czasie ?
  Temat: Ciekawostki o Wyspach Owczych
ramzes

Odpowiedzi: 54
Wyświetleń: 53306

PostForum: Off-topic   Wysłany: 4 Maj 2006, 17:55   Temat: Ciekawostki o Wyspach Owczych
14 maja we Wronkach Polska-Wyspy Owcze , mecz towarzyski w piłce noznej Very Happy
  Temat: czat
ramzes

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 21899

PostForum: ICELAND.PL & Forum   Wysłany: 24 Kwi 2006, 22:29   Temat: czat
czy ktos wogole siedzi na czacie ze strony iceland.pl ? moze jakies spotkanie lub reaktywowanie, chociaz raz w tygodniu 30 minut czy jak ? co sadzicie o tym?
  Temat: Praca w obiektywie
ramzes

Odpowiedzi: 361
Wyświetleń: 374477

PostForum: Jak wygląda praca na Islandii   Wysłany: 23 Kwi 2006, 10:28   Temat: Praca w obiektywie
Viking wykupuje wszystkie koputery na wyspie Very Happy
  Temat: Wynajem mieszkania na Islandii - ogłoszenia
ramzes

Odpowiedzi: 1280
Wyświetleń: 842080

PostForum: Życie na Islandii   Wysłany: 21 Kwi 2006, 7:56   Temat: Wynajem mieszkania na Islandii - ogłoszenia
Rynek nieruchmośći jest mały. Popyt przewyższa podaż i tak naprawdę ceny są nierozsądne. Za przyzwoite miejsce (45-60 m2) trzeba zapłacić 50-70000 koron + kaucję.

www.leigulistinn.is to strona któr ...
  Temat: Fotki z Reykjaviku
ramzes

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 16894

PostForum: Turystyka   Wysłany: 20 Kwi 2006, 21:17   Temat: Fotki z Reykjaviku
widze ze tamat gdzies nam uciekl, viking pisales ze masz fotki, prosimy ..........
  Temat: Fotki z Reykjaviku
ramzes

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 16894

PostForum: Turystyka   Wysłany: 20 Kwi 2006, 5:57   Temat: Fotki z Reykjaviku
Ja mam...
poprosze Smile
  Temat: Fotki z Reykjaviku
ramzes

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 16894

PostForum: Turystyka   Wysłany: 19 Kwi 2006, 22:17   Temat: Fotki z Reykjaviku
Mam ktos swoje lub linki zdjęc, ale konkretnie z wewnatrz stolicy ?
  Temat: Piłka nozna i hokej na lodzie
ramzes

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 5743

PostForum: Kultura   Wysłany: 19 Kwi 2006, 21:59   Temat: Piłka nozna i hokej na lodzie
co do amatorskich to wlasnie ze jestem zainteresowany,gdyz mam zamiar tam przyjechac i jestem nietyle zagorzalym fanem tej dyscypliny,ale rowniez niezle gram w pilke i bardzo chetnie po godzinach prac ...
  Temat: Ciekawostki o Wyspach Owczych
ramzes

Odpowiedzi: 54
Wyświetleń: 53306

PostForum: Off-topic   Wysłany: 16 Kwi 2006, 12:26   Temat: Ciekawostki o Wyspach Owczych
ciekawe jakie ceny tam obowiązują, noclegi itd, ale faktycznie rewelacyjnie wygladają te wyspy
  Temat: Ciekawostki o Wyspach Owczych
ramzes

Odpowiedzi: 54
Wyświetleń: 53306

PostForum: Off-topic   Wysłany: 16 Kwi 2006, 9:30   Temat: Ciekawostki o Wyspach Owczych
http://heima.olivant.fo/~anfinn/ - supe zdjęcia całych Owczych
  Temat: Ciekawostki o Wyspach Owczych
ramzes

Odpowiedzi: 54
Wyświetleń: 53306

PostForum: Off-topic   Wysłany: 16 Kwi 2006, 0:40   Temat: Ciekawostki o Wyspach Owczych
A jak wyglada sytuacja na Wyspach Owczych odnosnie klimatu: tj. pogody, temperatury zima, latem. Jaki jest u nich stopien bezrobocia, jak ksztaltuja sie ceny mieszkan do zarobkow, troche mało jest inf ...
  Temat: ***Promem do islandi*****
ramzes

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 15604

PostForum: Różności dla Islandofilów   Wysłany: 15 Kwi 2006, 9:44   Temat: Re: ***Promem do islandi*****
Witam.wybieram sie promem do islandi.termin maj-lipiec.
dokladnie niewiem jakie sa koszty i jak to wyglada?? moze ktos mi pomoc ??
bylabym wdzieczna Smile) wejdz na stronke www.smyryline.is a wszystkie ...
  Temat: Zapłata za bilety na Iceland Express
ramzes

Odpowiedzi: 34
Wyświetleń: 60452

PostForum: Turystyka   Wysłany: 14 Kwi 2006, 16:27   Temat: Zapłata za bilety na Iceland Express
juz 120 euro kosztuje,moze błąd jakis mieli, albo sie ludzie rzucili
 
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  



SIGN PETITION FOR TRAVELLING WITH PETS ON ICELAND!
Kuchnia Azjatycka: chińska, tajska, indyjska, japońska, wietnamska itd.
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron