reklama

Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna

ICELAND.PL :: Islandia - strona główna portalu

ZANIM COŚ NAPISZESZ PRZECZYTAJ REGULAMIN  
JEŚLI KTOŚ CIĘ OBRAŻA LUB ŁAMIE REGULAMIN, NIE DAJ SIĘ SPROWOKOWAĆ, NAPISZ DO ADMINA!

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 

Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   

Dyskusja na temat przyczyn katastrofy w Smolensku
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna -> Off-topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Konieczko
Gość
PostWysłany: 7 Sie 2010, 23:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Konieczko napisał:

nie p-i-e-r-d-o-l-t-a, jak nie macie nic do powiedzenia Smile
Powrót do góry
stalin
Gość
PostWysłany: 8 Sie 2010, 0:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Konieczko, moze jestes inteligentniejszy ode mnie ale czy madrzejszy to sprawa dyskusyjna, Twoje wypociny sa tak absorbujace ze moze dostaniesz nagrode Nobla w dziedzinie glupoty i naiwnosci.
Powrót do góry
Konieczko
Gość
PostWysłany: 8 Sie 2010, 0:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A dla zainteresowanych:
Wylapuje po prostu ciekawe "smaczki" w wypowiedziach roznych "fachowcow" na temat katastrofy.

O ile pierwsza czesc wypowiedzi Chochlowa odnosnie odczytania i mozliwosci zmiany zapisu skrzynek jest sensowna, to juz druga czesc jego wypowiedzi jest tego sensu pozbawiona - wynika z niej bowiem ze po uderzeniu w ziemie od samolotu oddzielila sie srodkowa czesc skrzydla , a koncowka skrzydla podtrzymywana jakas czarodziejska sila leciala dalej z samolotem Smile

Jak dotad nie zostal opublikowany zaden zapis z rejestratorow lotu - czy to z tej polskiej skrzynki, czy z ze skrzynek standardowych. Czyli wciaz G wiadomo jak wygladal przebieg katastrofy.

Stenogramy opublikowane w znanej wersji sa wybrakowane, w to juz chyba malo kto watpi.
Chyba ze ktos jest tak naiwny ze wierzy ze zaloga odczytuje sobie wysokosc do 20m z predkoscia opadania 12m/s i zachowuje pelny spokoj tak jakby nic sie nie dzialo i nic nie mialo stac.
(wiem ze fizyka jest malo popularnym przedmiotem na maturze Smile )

Ale szanse na poznanie prawdziwych przyczyn katastrofy oceniam na coraz mniejsze. Taki sam nastroj mozna wyczytac na wszelkich innych forach jej poswieconym.
Powrót do góry
Konieczko
Gość
PostWysłany: 8 Sie 2010, 0:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sxxxxn napisał:
Konieczko, moze jestes inteligentniejszy ode mnie ale czy madrzejszy to sprawa dyskusyjna, Twoje wypociny sa tak absorbujace ze moze dostaniesz nagrode Nobla w dziedzinie glupoty i naiwnosci.


[img]http://www.mytinyphone.com/wallpaper/345502[/img]
Powrót do góry
Konieczko
Gość
PostWysłany: 8 Sie 2010, 0:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sxxxxn napisał:
Konieczko, moze jestes inteligentniejszy ode mnie ale czy madrzejszy to sprawa dyskusyjna, Twoje wypociny sa tak absorbujace ze moze dostaniesz nagrode Nobla w dziedzinie glupoty i naiwnosci.


Powrót do góry
stalin
Gość
PostWysłany: 8 Sie 2010, 0:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ty jestes glupi czy tylko udajesz? Ktastrofa to katastrofa, zdarzyl sie wypadek i juz, gdyby ktos faktycznie zawinil to na takim szczeblu juz dawno by go znalezli, a tak to wiadomo , Kaczor byl ambitny , kazal ladowac bo nie chcial sie spoznic, pogoda pokrzyzowala te plany i bec, wiec Twoje idiotyzmy na temat spisku Rosjan robia z Ciebie co najmniej umyslowego niedorozwitka.
Powrót do góry
AcidBurn

Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 426
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 14 Sie 2010, 1:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Konieczko, trochę Cię wyobraźnia poniosła Very Happy

Bez przesady! Teoria spiskowa w tym przypadku to już trochę za dużo, nie sądzisz?

Ja się tylko zastanawiam, kiedy Admin zdejmie w końcu żałobę z Forum Evil or Very Mad
_________________
10.04.2010 - dla mnie najszczęśliwszy dzień mojego życia Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Konieczko
Gość
PostWysłany: 14 Sie 2010, 9:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

AcidBurn napisał:
Konieczko, trochę Cię wyobraźnia poniosła Very Happy

Bez przesady! Teoria spiskowa w tym przypadku to już trochę za dużo, nie sądzisz?

Ja się tylko zastanawiam, kiedy Admin zdejmie w końcu żałobę z Forum Evil or Very Mad


Wszystkim posadzajacym mnie o teorie spiskowe polecam jeszcze raz dokladnie przeczytac moje posty i zaznaczyc i wkleic cytaty o tym swiadczace.

Znudzilo mi sie juz tlumaczyc o co chodzi.

Ktokolwiek znajdzie taki cytat, stawiam piwo.


Wyobraznia to ponosi czytelnikow forum, ktorzy przypisuja teorie do wypowiedzi, ktore niczego takiego nie zawieraja.

Powtarzam jeszcze raz z twierdze iz bardzo duza wine za wypadek ponosi rosyjska kontrola lotow (celowe, badz nieumyslne "przespanie" momentu kiedy samolot znalazl sie ponizej sciezki schodzenia) , i coraz wiecej wskazuje na to, ze podobnego zdania sa polscy prokuratorzy prowadzacy sprawe.
Powrót do góry
VISA
UĹťYTKOWNIK ZBANOWANY
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 4
PostWysłany: 14 Sie 2010, 11:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

konieczko inĹźynier hahahhaha
czemu nie jesteś w komisji badania koatastrofy lotniczej
twoje posty są załosne tak jak ty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Konieczko
Gość
PostWysłany: 14 Sie 2010, 11:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

VISA napisał:
konieczko inĹźynier hahahhaha
czemu nie jesteś w komisji badania koatastrofy lotniczej
twoje posty są załosne tak jak ty


Patrz na obrazek kilka postow powyzej.
Powrót do góry
VISA
UĹťYTKOWNIK ZBANOWANY
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 4
PostWysłany: 14 Sie 2010, 13:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

widze że pierwszy popatrzyłeś na zdjęcie
faktycznie jestes mądry jak ten konieczko z bajki
wiedziałeś jaki nick sobie wybrać hahahhaha
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JPMorgan
UĹťYTKOWNIK ZBANOWANY
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 215
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 14 Sie 2010, 13:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze i ja sie zasluze na kilka wyzwisk Smile
Oto ciekawa analiza czy rzeczywiscie samolot obrocil sie przed uderzeniem wokol osi poduznej, wykonana przez Lesa, z forum lotnictwo.net:

"Prosta analiza (jak ktos jest ciekaw to sluze szczegolami albo Excel file) wykazuje ze obrot Tu-154 o 180 deg na odcinku 400m (po utracie czesci skrzydla - okolo 5m) jest calkowicie mozliwy - i nie do opanowania.
Predkosc obrotu i trajektoria zostaly policzone na podstawie mas, predkosci i przyblizonego rozkladu sily nosnej na skrzydle.
Wyniki mozna obejrzec tutaj : Gallery Folder - photo.net (po kliknieciu na fotke spowoduje wyswietlenie w pelnej skali).

Jesli chodzi o zmiane kata pochylenia (pitch angle) – to go nie bylo, tzn. byl bardzo nieznaczny. Przy duzych masach I predkosciach wszystko odbywa sie “lokalnie”.

Uzasadnienie:
Masa samolotu: 80000 kg
Predkosc: 70 m/s (lub nieco wiecej)
Promien bezwladnosci wzgledem osi poprzecznej: 5m (oszacowany konserwatywnie)
Masowy moment bezwladnosci : 2*10^6 kgm2

Zalozmy ze sila na styku z drzewem oddzialywala w ciagu 0.029 sec (tyle czasu potrzeba aby samolot przebyl odcinek 2m wzdluz toru lotu).

Aby samolot pochylic o 1.0 stopien w ciagu tego czasu – potrzeba przyspieszenia katowego 43 rad/s2. W polaczeniu z masowym momentum bezwladnosci daje to moment wymuszajacy 85*10^6 Nm.

Srodek ciezkosci samolotu – prawdopodobnie nie wyzej niz 2.5m ponad skrzydlem: to daje niezbedna sile na styku drzewo/skrzydlo: 3420 Ton. Poniewaz jest to wiecej niz jest potrzebne aby a) sciac drzewo oraz b) sciac koncowke skrzydla – wniosek jest ze zmiany kata nie bylo (tzn. byl bardzo nieznaczny)."





Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ekki_eg

Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 15
PostWysłany: 14 Sie 2010, 15:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darek 13
ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1 (dublowanie ogłoszeń)
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 682
Skąd: Z nie nacka
PostWysłany: 14 Sie 2010, 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Popieram wniosek jest bardzo akademicki, a tak laitowo.
Czy kosa łanie się na kamieniu? - kosa mam na myśli skrzydło, kamień czyli to hipotetyczne drzewo.
Czy szczyt drzewa nie jest na tyle elastyczny by się uginać na wietrze? i owszem mógł poczynić straty ale czy mocowanie skrzydła i samo skrzydło, które dźwiga połowę masy samolotu, jest na tyle słabe by oderwać się przy zahaczeniu o wierzchołek drzewa?
Moim zdaniem ten model, przedstawiony powyżej, jest zbyt prosty, wręcz akademicki.
Takie problemy rozwiązują studenci nie eksperci.
_________________
Zrównoważona kobieta to wspaniały przyjaciel człowieka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Konieczko
Gość
PostWysłany: 15 Sie 2010, 14:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Eksperci wykonuje setki takich wlasnie "akademickich" analiz, a nie rozstrzasaja filozoficznych dylematow na temat krzyza Smile

Skrzydlo samlotu ma konstrukcje "proprcjonalna" do obciazen.
A wiec im dalej od nasady skrzydla przy kadlubie w kierunku koncowki ta konstrukcje jest lzejsza i nazwijmy to "slabsza".

Nie ma zgodnosci co do tego czy ta koncowka skrzydla zostala "scieta" na tym feralnym drzewie , czy nastapilo to w sposb bardziej zlozony, np ta czesc skrzydla zostala skrecona na wiekszy kat na tarcia i gwaltowny przyrost sily nosnej spowodowal "ukrecenie " tej koncowki skrzydla.

O tym ze prawdopodobni etak bylo moga swiadczyc ostatnie okrzyki w kabinie pilotow -" Druga! W druga!"
W pierwszej chwili samolot przechylilby sie w prawo (kiedy nastapil wzrost sily nosnej na skreconej koncowce - zadzialalo to jak wychylenie wielkiej lotki), a dopiero po odpadnieciu koncowki skrzydla, samolot przechylil sie gwaltownie i nie do opanowania w lewo, wykonujac obrot wokol osi podluznej.
Piloci probowali to skontrowac, ale i nie bylo zadnych szans.
Powrót do góry
darek 13
ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1 (dublowanie ogłoszeń)
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 682
Skąd: Z nie nacka
PostWysłany: 15 Sie 2010, 15:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wykonują setki ale chyba nie tak uproszczonych do zderzenia doskonale sprężystego Smile założenie długości czasu przez który było wzajemne oddziaływanie skrzydło-drzewo. Jeśli wynik jest poprawny i jak kolega podał, w takim czasie samolot pokonał 2m to czy pień tego drzewa miał 2m?
Skoro kontaktu był krótszy to i zgodnie z zaprezentowanymi wyliczeniami siły opisywany mniejsze.
Oczywiście ogólnie zgadzam się z tym że to skrzydło odpadło, zaś opis zdarzenia z postu powyżej nie przystaje do rzeczywistości.
Niemniej jednak z punktu widzenia propagandowego jest bardzo skuteczną metodą dowodową dla ludków którzy chcą wierzyć we własną rzeczywistość.
_________________
Zrównoważona kobieta to wspaniały przyjaciel człowieka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Konieczko
Gość
PostWysłany: 15 Sie 2010, 16:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darek 13 napisał:

Oczywiście ogólnie zgadzam się z tym że to skrzydło odpadło, zaś opis zdarzenia z postu powyżej nie przystaje do rzeczywistości.
Niemniej jednak z punktu widzenia propagandowego jest bardzo skuteczną metodą dowodową dla ludków którzy chcą wierzyć we własną rzeczywistość.


lol lol lol lol lol lol lol

PS. "Odpadlo" to bardzo techniczny termin. Godny blondynki z kawalow.
Powrót do góry
Konieczko
Gość
PostWysłany: 15 Sie 2010, 17:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darek 13 napisał:
Wykonują setki ale chyba nie tak uproszczonych do zderzenia doskonale sprężystego Smile założenie długości czasu przez który było wzajemne oddziaływanie skrzydło-drzewo. Jeśli wynik jest poprawny i jak kolega podał, w takim czasie samolot pokonał 2m to czy pień tego drzewa miał 2m?
Skoro kontaktu był krótszy to i zgodnie z zaprezentowanymi wyliczeniami siły opisywany mniejsze.


Autor tych obliczen najwyrazniej wzial pod uwage czas odksztalcen - zarowno ugiecia pnia podczas uderzenia jak i zgniotu stad czas z pokonania drogi 2m a nie 0,4m. O poza tym im krotszy czas, tym sily wieksze, mowimy o przyspieszeniach Smile
Powrót do góry
darek 13
ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1 (dublowanie ogłoszeń)
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 682
Skąd: Z nie nacka
PostWysłany: 15 Sie 2010, 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skoro model jest dobry to po co Konieczko do niego zmiany wprowadzasz?
ugięcia, odkształcenia skrzydła i takie podobne. Chcesz mieć rację to ci ją przyznaję masz ją na 100 procent.
Lepsza taka teoria niż twoja spiskowa o rzekomych wąsach świętego Mikołaja, pozostawionych przez przelatujący przed nosem prezydenckiego, rosyjski transportowiec.
_________________
Zrównoważona kobieta to wspaniały przyjaciel człowieka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
darek 13
ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1 (dublowanie ogłoszeń)
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 682
Skąd: Z nie nacka
PostWysłany: 15 Sie 2010, 22:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Konieczko napisał:

Autor tych obliczen najwyrazniej wzial pod uwage czas odksztalcen - zarowno ugiecia pnia podczas uderzenia jak i zgniotu stad czas z pokonania drogi 2m a nie 0,4m. O poza tym im krotszy czas, tym sily wieksze, mowimy o przyspieszeniach Smile


W którym miejscu autor obliczeń uwzględnił ugięcie pnia i zgniot stad?
_________________
Zrównoważona kobieta to wspaniały przyjaciel człowieka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna -> Off-topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następny
Strona 15 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



SIGN PETITION FOR TRAVELLING WITH PETS ON ICELAND!
Kuchnia Azjatycka: chińska, tajska, indyjska, japońska, wietnamska itd.
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron