reklama

Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna

ICELAND.PL :: Islandia - strona główna portalu

ZANIM COŚ NAPISZESZ PRZECZYTAJ REGULAMIN  
JEŚLI KTOŚ CIĘ OBRAŻA LUB ŁAMIE REGULAMIN, NIE DAJ SIĘ SPROWOKOWAĆ, NAPISZ DO ADMINA!

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 

Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   

Wynajem mieszkania na Islandii - ogłoszenia
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 62, 63, 64, 65  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna -> Życie na Islandii
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek 13
ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1 (dublowanie ogłoszeń)
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 682
Skąd: Z nie nacka
PostWysłany: 7 Lis 2008, 18:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sxxxxn napisał:
Hafnafjordur, Sudurgata 83, 2 pokoje+salon, ok. 80m, oplaty wliczone, tel. po polsku 6597462


Nie ma takiej ulicy w HFN! Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lovisa
Ogłoszeniodawca zweryfikowany
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 1047
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 7 Lis 2008, 18:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz: Suðurgata
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stalin
Gość
PostWysłany: 7 Lis 2008, 18:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darek 13 napisał:
Sxxxxn napisał:
Hafnafjordur, Sudurgata 83, 2 pokoje+salon, ok. 80m, oplaty wliczone, tel. po polsku 6597462


Nie ma takiej ulicy w HFN! Evil or Very Mad
a moze tak wysil szare komorki i domysl sie ze nie mam czcionki odpowiedniej Very Happy Very Happy
Powrót do góry
darek 13
ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1 (dublowanie ogłoszeń)
Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 682
Skąd: Z nie nacka
PostWysłany: 7 Lis 2008, 19:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sorki sprawdzałem na map24 i nie było poszukałem na bigmap i znalazłem lol
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
stalin
Gość
PostWysłany: 7 Lis 2008, 19:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to powodzenia Very Happy
Powrót do góry
!Piwo&
Gość
PostWysłany: 7 Lis 2008, 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

!Piwo& napisał:
Będzie do wynajęcia apartament na ulicy Njalsgata (centrum RVK , 101, do hlemmuru 200metrow ) powierzchnia 61,7 m2
duzy salon, sypialnia z garderobą, kuchnia lazienka, hol i balkonik Smile w piewnicy pralnia z suszarnia, pralka na wyposazeniu.
Apartament umeblowany i atrakcyjny.
Apartament bedzie wolny od grugnia 2008.

tel (po islandzku/angielsku)
8956557

polecam


Arrow
Powrót do góry
stalin
Gość
PostWysłany: 8 Lis 2008, 11:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w dzisiejszych Frettirach jest mnostwo do wynajecia, wiec bede tlumaczyl tylko dla chetnych, bo calosci nie ma sensu Smile
Powrót do góry
Iza79

Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 5
Skąd: Keflavik
PostWysłany: 8 Lis 2008, 11:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sxxxxn napisał:
w dzisiejszych Frettirach jest mnostwo do wynajecia, wiec bede tlumaczyl tylko dla chetnych, bo calosci nie ma sensu Smile

Poproszę o coś w Keflaviku
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
stalin
Gość
PostWysłany: 8 Lis 2008, 12:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przykro mi, ale ogloszenia obejmuja tylko strefe stoleczna, ale u was ukazuje sie gazeta lokalna w kazdy czwartek, zapomnialem nazwy, wiec tam polecam zajzec, jesli zajdzie potrzeba moge cos przetlumaczyc w miare moich skromnych mozliwosci Smile
Powrót do góry
stalin
Gość
PostWysłany: 8 Lis 2008, 12:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

juz wiem, gazeta nazywa sie Vikufrettir, a strona w necie www.vf.is Smile
Powrót do góry
pravda84

Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 8
PostWysłany: 8 Lis 2008, 15:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sxxxxn napisał:
w dzisiejszych Frettirach jest mnostwo do wynajecia, wiec bede tlumaczyl tylko dla chetnych, bo calosci nie ma sensu Smile


szukamy z chlopakiem mieszkania kuchnia,salon,sypialnia i lazienka,moze bys nie umeblowane,cena do 80 tys najlepiej bez kaucji.od zaraz,cos najlepiej na kopavogur.czy jest tam cos takiego.z gory dziekuje za informacje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
lovisa
Ogłoszeniodawca zweryfikowany
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 1047
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 8 Lis 2008, 15:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://visir.is/section/smaar01&flokkur=41&yflokkur=6&teg=sub
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
stalin
Gość
PostWysłany: 8 Lis 2008, 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pravda84 napisał:
Sxxxxn napisał:
w dzisiejszych Frettirach jest mnostwo do wynajecia, wiec bede tlumaczyl tylko dla chetnych, bo calosci nie ma sensu Smile


szukamy z chlopakiem mieszkania kuchnia,salon,sypialnia i lazienka,moze bys nie umeblowane,cena do 80 tys najlepiej bez kaucji.od zaraz,cos najlepiej na kopavogur.czy jest tam cos takiego.z gory dziekuje za informacje.
20m studio, 60 tys+ogrz.i prad, tel8648357. 2 pokojowe, 60m, 90tys, oplaty wliczone, dzis byl otwarty dom, ale probuj tel 6944150. 2 pokojowe, 70m, 98tys, Fossvogur, tel8205698.
Powrót do góry
Monika_87
Gość
PostWysłany: 8 Lis 2008, 22:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szukam mieszkania do wynajęcia w Akranes (najlepiej 1 lub 2 pokoje, kuchnia i łazienka.
Powrót do góry
karol klis

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 6
PostWysłany: 9 Lis 2008, 17:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wynajme pokoj dla pary lub jednej osoby. Mieszkanie znajduje sie w domu, na parterze jest duze i swiezo po remoncje, do podzialu z para (kuchnia, lazienka, garderoba, pokoj dzienny).
50tys miesiecznie plus miesiac depozytu!!! wynajme od islandczykow!!!
Grenimelur, 5-10min. pieszo do centrum, blisko przuystanku 15 i 11.
Zapraszamy do obejrzenia!
Magda 8657323
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wioletta1238

Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 5
PostWysłany: 9 Lis 2008, 21:42    Temat postu: szukam Odpowiedz z cytatem

szukam mieszkania, jeden pokój z kuchnia, osobna łazienka w okolicach centrum Reykjaviku
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
1409883839

Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 46
PostWysłany: 9 Lis 2008, 22:13    Temat postu: studio Odpowiedz z cytatem

wynajme parze studio zdjecia wysylam na meila brautarholt kolo hlemura w centrum
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
stalin
Gość
PostWysłany: 9 Lis 2008, 22:45    Temat postu: Re: szukam Odpowiedz z cytatem

wioletta1238 napisał:
szukam mieszkania, jeden pokój z kuchnia, osobna łazienka w okolicach centrum Reykjaviku
22m , studio, 101 rkv, 36tys, tel. 8621932 .......... 30m, mieszkanie, miedzy Lagavegur a Hverfisgata, 75tys, tel. 8980066.
Powrót do góry
!Piwo&
Gość
PostWysłany: 9 Lis 2008, 22:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

!Piwo& napisał:
!Piwo& napisał:
Będzie do wynajęcia apartament na ulicy Njalsgata (centrum RVK , 101, do hlemmuru 200metrow ) powierzchnia 61,7 m2
duzy salon, sypialnia z garderobą, kuchnia lazienka, hol i balkonik Smile w piewnicy pralnia z suszarnia, pralka na wyposazeniu.
Apartament umeblowany i atrakcyjny.
Apartament bedzie wolny od grugnia 2008.

tel (po islandzku/angielsku)
8956557

polecam


Arrow
Arrow
Powrót do góry
svavec
Ogłoszeniodawca zweryfikowany
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 532
Skąd: Gdynia
PostWysłany: 9 Lis 2008, 23:10    Temat postu: Mieszkanie do wynajecia Odpowiedz z cytatem

Do wynajecia 4 pokojowe mieszkanie 95m2,Grafavogur ,blisko szkola ,przedszkole ,sklepy "Sponginn",od 1.12. ,cena - 130 tys.,wymagany depozyt.
tel. 8497522
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna -> Życie na Islandii Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 62, 63, 64, 65  Następny
Strona 63 z 65

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



SIGN PETITION FOR TRAVELLING WITH PETS ON ICELAND!
Kuchnia Azjatycka: chińska, tajska, indyjska, japońska, wietnamska itd.
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron