reklama

Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Gwna

ICELAND.PL :: Islandia - strona główna portalu

ZANIM COŚ NAPISZESZ PRZECZYTAJ REGULAMIN  
JELI KTO CI OBRAA LUB AMIE REGULAMIN, NIE DAJ SI SPROWOKOWA, NAPISZ DO ADMINA!

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 

Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   

Ankieta do pracy rocznej - Co sądzisz o Islandczykach?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Gwna -> Kultura
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
kako_si

Doczy: 17 Lip 2007
Posty: 3
Skd: warszawa
PostWysany: 17 Lip 2007, 14:32    Temat postu: Ankieta do pracy rocznej - Co sądzisz o Islandczykach? Odpowiedz z cytatem

hej, studiuję na UW i piszę pracę roczną pt. "Obraz Islandczyka na forach
internetowych" - zatem byłbym wzięczny gdyby w miarę możliwości każdy z was napisał mi pare zdań o tym jaki jest jego obraz Islandczyka. przy czym nie chodzi mi o wnikliwą analizę popartą badaniami naukowymi tylko bardziej obiegowe opinie, stereotypy, doswiadczenia jednostkowe, wyobrażenia, plotki, itd.
dzięki za pomoc, pozdrawiam.
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo
FilipR79
ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1
Doczy: 08 Lip 2006
Posty: 991
PostWysany: 17 Lip 2007, 16:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrze, ze to praca roczna a nie licencjacka, lub odpukac magisterska. Takie glupoty to moze tylko "warszafka" pisac. Poczytaj cale forum to bedziesz wiedzial mniej wiecej kto jaka ma opinie o Islandczykach.
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo
O.E.
Opiekun Forum
Doczy: 03 Lut 2004
Posty: 2552
Skd: Pl. Od Słońca 3/Europa
PostWysany: 17 Lip 2007, 17:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Filipie, a Ty od razu musisz tak agresywnie do każdego.
Są już wątki o tym jakie Islandczycy mają wady (zdaje się, że w dziale RÓŻNE). Tam jest mnóstwo informacji o Islandczykach.