reklama

Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna

ICELAND.PL :: Islandia - strona główna portalu

ZANIM COŚ NAPISZESZ PRZECZYTAJ REGULAMIN  
JEŚLI KTOŚ CIĘ OBRAŻA LUB ŁAMIE REGULAMIN, NIE DAJ SIĘ SPROWOKOWAĆ, NAPISZ DO ADMINA!

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 

Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   

30% podwyzki od nowego roku czy wiecie cos wiecej na ten tem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna -> Jak wygląda praca na Islandii
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grazyna

Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1093
Skąd: Islandia
PostWysłany: 9 Gru 2007, 17:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrze chłopcy śpiewają, szkoda ,że tak smutno się robi. Kiedyś myslałam, że moje dzieci chociaż będą miały dobrze w Polsce. Ja co prawda miałam całkiem do ...y. Bo jak kupiło się rajstopy w jakimkolwiek rozmiarze i kolorze to było się szczęśliwym czlowiekiem. Teraz nie ma takich problemów. Ale nie chciałabym ,żeby moje dzieci były teraz w Polsce. Tu też nie raj , ale chociaż można żyć w miarę godnie. Rolling Eyes
Tak se pomyslałam, że często nam przeszakadzają rodacy za granicą, bo się podświadomie boimy, że tu też przez to może się stać druga Polska
To oczywiście mój tżw. skrót myslowy. Więc spokojnie proszę potraktować to.
_________________
Brunetka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Basia

Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 628
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 9 Gru 2007, 19:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi sie, ze w miare godnie to mozna zyc, Grazynko. Patrzac na moich znajomych/kolegow/rodzine nie widze nikogo, kto nie zyje godnie. Pracuja, maja dzieci. Sa szczesliwi. Co do jednego masz racje - na Islandii nie ma ludzi zyjacych ponizej progu ubostwa, a w Polsce widzi sie ich duzo. Ale to nie znaczy, ze Twoje dzieci z zalozenia tak maja zyc. To tak jakbys z gory zakladala, ze nie uda im sie w zyciu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Basia

Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 628
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 9 Gru 2007, 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba juz calkowicie odeszlismy od tematu - proponuje wiec powrocic do meritum. Czy ktos juz dostal podwyzke? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HARRY75

Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 417
Skąd: z Kątowni
PostWysłany: 9 Gru 2007, 19:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak . Mam strasznie dużo więcej pracy . A pieniądze? Nie jestem tu dla pieniędzy tylko próbuję żyć godnie i w zgodzie a własnym sumieniem .Ale to już off topic... Podwyżke dostałem w maju ( około 10%) więc czas renegocjować umowę , co polecam wszystkim.
Pozdrawiam lol
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Grazyna

Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1093
Skąd: Islandia
PostWysłany: 10 Gru 2007, 7:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz rację Basiu zboczyliśmy z tematu. Dodam tylko, że ja zawsze z założenia zakladałam, że mozna mimo wszystko żyć w miarę spokojnie w swoim kraju. Ale teraz uważam, że był to mój błąd życiowy. Wiele razy mialam okazję wyemigrować i na normalnych warunkach żyć, bo miała bym od razu zapewnioną pracę itd. Ale ja zawsze liczyłam ,że coś w końcu się zmieni. Teraz czuję przez to jedynie rozgoryczenie.

Dobrze by było, żeby każdy (kto ma ochotę oczywiście i wie coś na ten temat) podał do jakich związków należy i co wie o ich planach dotyczących podwyżek. Wtedy mielibyśmy lepsz pogląd na cała sprawę. Bo jesli by większość związków miała takie plany, to bym podzielała niestety smutną wizję Vikinga. Takie są zasady ekonomii i nikomu się nie udało od tego wykręcić. Wiem np. że parę lat temu większość nauczycieli strajkowała i wynegocjowała lepsze warunki. Może nie wiele,ale zawsze była jakaś poprawa.
_________________
Brunetka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
aguska27

Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 85
Skąd: Polska
PostWysłany: 1 Lut 2008, 16:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hej Wam
A podwyzek jak nie bylo tak i nie ma ale jestem zla bo wszystko drozeje a kasa ta sama szok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ansswis

Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 307
PostWysłany: 14 Lut 2008, 16:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zobaczymy jak to wyjdzie w praktce: http://www.dv.is/wiadomosci/lesa/5198
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
patryk23l
ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1 (dublowanie ogłoszeń)
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 670
Skąd: Keflavik
PostWysłany: 22 Lut 2008, 9:14    Temat postu: czy ktos moze to przetlumaczyc Odpowiedz z cytatem

Odnosnie podwyzek

http://vsfk.is/default.aspx?path=/resources/Controls/8.ascx&C=ConnectionString&Q=Top%203%20News&Groups=0&ID=46&Prefix=165
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
tomaso

Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 22
Skąd: Reykjavik(Ełk)
PostWysłany: 23 Lut 2008, 14:20    Temat postu: podwyżki Odpowiedz z cytatem

http://www.icelandreview.com/icelandreview/daily_news/?cat_id=16567&ew_0_a_id=301030
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
patryk23l
ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1 (dublowanie ogłoszeń)
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 670
Skąd: Keflavik
PostWysłany: 24 Lut 2008, 20:30    Temat postu: podwyzki Odpowiedz z cytatem

czy ktos sie orientuje czy ta ustawa juz weszla w zycie czy tylko zostala podpisana? i jak wyglada sprawa z tymi co dopiero nie dawno zaczeli pracowac!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
szuwar24

Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 12
Skąd: hellissandur\orzysz
PostWysłany: 26 Lut 2008, 0:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

juz weszla w zwiazkach dostaniesz informacje po polsku jesli takiej potzrebujesz i ma wejsc w zycie od najblizszego tygodnia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
bufetowy1980

Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 10
PostWysłany: 1 Mar 2008, 0:34    Temat postu: i po ptokach Odpowiedz z cytatem

koniec negocjacji cale to 30% jest troche ponizej i jest rozlozone na 3 lata przynajmniej w moim zwiazku EFling wiec koniec euforii i wracac do roboty hahha
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mr TIG
Gość
PostWysłany: 2 Mar 2008, 5:27    Temat postu: Re: i po ptokach Odpowiedz z cytatem

bufetowy1980 napisał:
koniec negocjacji cale to 30% jest troche ponizej i jest rozlozone na 3 lata przynajmniej w moim zwiazku EFling wiec koniec euforii i wracac do roboty hahha


Widzisz, bo to jest trochę inaczej....

Nie oczekuj na podwyzkę od Islandii - ja od pół roku, po 2,5 roku na Islandii, wreszcie zrozumiałem o co chodzi.

Chodzi o to, żeby "się nie narobić a zarobić - nie sztuką zaiwaniać 350 godzin miesięcznie za 900 koron, sztuka jest pracować 3 tygodnie za 1500 Smile"

Mi się to akurat udało - 14 dni pracy = 220 tysięcy na rękę (po wszystkich kosztach, łącznie z chatą, netem, itp.).
Powrót do góry
KrzynioPL

Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 104
PostWysłany: 2 Mar 2008, 12:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szacunek kolego szacunek Very Happy hehe Wink
_________________
dajcie mi człowieka a znajdę na niego paragraf Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
viking
User bywa złośliwy, IGNORUJ takie posty!
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 1747
Skąd: Reykjavik
PostWysłany: 2 Mar 2008, 13:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Chodzi o to, żeby "się nie narobić a zarobić - nie sztuką zaiwaniać 350 godzin miesięcznie za 900 koron, sztuka jest pracować 3 tygodnie za 1500


Dokładnie...
Wink
_________________
Bardzo niewielu mężczyzn posiada klucz do serca kobiety, pozostali obywają się wytrychem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bart
Gość
PostWysłany: 1 Kwi 2008, 18:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy dostal juz ktos te wywalczone ponoc przez zwiazki podwyzki.
Wlasnie otrzymalem wyplate za marzec i ciagle bez zmian.
Dostal juz ktos wiecej floty za marzec ?

pozdrawiam
Powrót do góry
janik

Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 197
Skąd: KOPAVOGUR
PostWysłany: 1 Kwi 2008, 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak, od pierwszego lutego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Highlander
Gość
PostWysłany: 1 Kwi 2008, 20:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedni dostali inni nie. Tak wywalczyly zwiazki. Widocznie dla nich nie kazdy jest rowny.
Powrót do góry
bart
Gość
PostWysłany: 1 Kwi 2008, 20:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja naleze do Einingu i nic niedostalem jutro musze tam przekrecic

dz za odp pozdrawiam
Powrót do góry
patryk23l
ILOŚĆ OSTRZEŻEŃ: 1 (dublowanie ogłoszeń)
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 670
Skąd: Keflavik
PostWysłany: 1 Kwi 2008, 20:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W jednej firmie dostali podwyzke za miesiac marzec,a o wyrownaniu za luty zapomnieli.pewnie islandory chca zarobic...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Islandia :: Forum ICELAND.PL Strona Główna -> Jak wygląda praca na Islandii Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



SIGN PETITION FOR TRAVELLING WITH PETS ON ICELAND!
Kuchnia Azjatycka: chińska, tajska, indyjska, japońska, wietnamska itd.
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron